Українська мова. 9 клас
І семестр
№ |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Примітка |
|
|||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
Вступ. Розвиток української мови |
1 |
3.09. 9-Б 4.09. 9-В
|
|
|
|||
|
Тема №1. Повторення вивченого у 8 класі. Пряма мова та діалог. |
|
|
|
|
|||
2 |
Просте неускладнене і ускладнене речення. Розділові знаки в них. |
1 |
5.09. 9-Б |
|
|
|||
3 |
Головні члени речення. Види підмета і присудка. Тире між підметом і присудком. |
1 |
10.09. 9-Б |
|
|
|||
4 |
Другорядні члени речення. Прикладка як різновид означення. Написання прикладок. Види обставин. Порівняльний зворот. Розділові знаки при порівняльному звороті. |
1 |
12.09. 9-Б |
|
|
|||
5 |
РМ№1 Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо). Різновиди аудіювання: глобальне, критичне, докладне; читання (ознайомлювальне, навчальне, оглядове). Навчальне читання мовчки. |
1 |
17.09. 9-Б |
|
|
|||
6 |
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Розділові знаки при прямій мові. Порядок синтаксичного розбору речення з прямою мовою. |
1 |
19.09.9-Б |
|
|
|||
7 |
Заміна прямої мови непрямою |
1 |
24.09. 9-Б |
|
|
|||
8 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови |
1 |
26.09.9-Б |
|
|
|||
9 |
РМ№2 Вибірковий переказ тексту художнього стилю |
1 |
1.10. 9-Б |
|
|
|||
10 |
Діалог. Розділові знаки при діалогах |
1 |
3.10. 9-Б |
|
|
|||
11 |
Розділові знаки при прямій мові, цитаті, діалозі. Практичне застосування. |
1 |
8.10. 9-Б |
|
|
|||
12 |
Контрольна робота№1. Диктант. |
1 |
10.10-9-Б |
|
|
|||
Тема №2. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення |
|
|
15.10.9-Б |
|||||
13 |
Складне речення і його ознаки. Складне речення сполучникове й безсполучникове, з сурядним і підрядним зв’язком |
1 |
|
|
|
|||
14 |
Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення |
1 |
17.10. 9-Б |
|
|
|||
15-16 |
РМ№3-4 Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю. |
2 |
22.10. 9-Б |
|
|
|||
17 |
Розділові знаки в складносурядному реченні. Порядок синтаксичного розбору ССР. |
1 |
24.10.9-Б 5.11.9-Б |
|
|
|||
18 |
Тренувальні вправи |
1 |
7.11.9-Б |
|
|
|||
19 |
ТКР № 2 за темою « Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення». Тестові завдання. Контрольне читання мовчки. |
1 |
12.11.9-Б |
|
|
|||
Тема №3. Складнопідрядне речення |
|
|
14.11.9-Б |
|||||
20 |
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення |
1 |
|
|
|
|||
21- 22 |
РМ №5 Контрольний твір в публіцистичному стилі на морально-етичну (суспільну) тему |
1 |
19.11.9-В |
|
|
|||
23 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними, займенниково-означальними і з’ясувальними |
1 |
21.11.9-Б
|
|
|
|||
24 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними місця і часу |
1 |
26.11.9-Б |
|
|
|||
25 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними способу дії і ступеня |
1 |
28.11.9-Б |
|
|
|||
26 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними порівняльними |
1 |
3.12.9-Б |
|
|
|||
27 |
РМ №7 Жанри мовлення: оповідання, доповідь, тези прочитаного, конспект почутого, заява, автобіографія |
1 |
5.12.9-Б |
|
|
|||
28 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними причини, наслідковими, мети |
1 |
12.12.9-Б |
|
|
|||
29 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними умови, допустовими |
1 |
17.12.9-Б |
|
|
|||
30 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними |
1 |
19.12.9-Б |
|
|
|||
31 |
Контрольний семестровий диктант |
1 |
20.12.9-Б |
|
|
|||
32 |
ТКР № 3 Складнопідрядне речення. Тестові завдання. Аналіз контрольного диктанту.
|
1 |
24.12.9-Б |
|
|
|||
ІІ семестр |
|
|
26.12.9-Б |
|||||
ТЕМА №4 Безсполучникове складне речення |
|
|||||||
ПРМ №8 Конспектування як різновид стислого переказу почутого. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті) |
1 |
|
|
|
||||
34 |
УРМ № 9 (Говоріння) Усна доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну (суспільну) тему в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
|
|||
35 |
Безсполучникове складне речення. Особливості будови, смислові відношення між простими реченнями |
1 |
|
|
|
|||
36 |
РМ №10 Ділові папери. Заява (вмотивована і невмотивована). Автобіографія |
1 |
|
|
|
|||
37-38 |
РМ №11 (говоріння). Контрольний стислий переказ тексту публіцистичного стилю |
2 |
|
|
|
|||
39 |
Крапка і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|
|||
40 |
РМ №12 Аналіз контрольного переказу. Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
|||
41-42 |
Двокрапка і тире в безсполучниковому складному реченні |
2 |
|
|
|
|||
43 |
Синтаксичний розбір складного речення мінімальної будови |
1 |
|
|
|
|||
44 |
ТКР№ 3 Безсполучникове складне речення. Тестові завдання. |
1 |
|
|
|
|||
45 |
Інтонування БСР. Порядок синтаксичного розбору. |
1 |
|
|
|
|||
Складне речення з різними видами зв’язку |
|
|||||||
47 |
РМ № 13 Усний стислий переказ тексту наукового стилю |
1 |
|
|
|
|||
48 |
Особливості будови складного речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки |
1 |
|
|
|
|||
49 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
|
|||
50-51 |
Особливості будови складного речення з різними видами підрядного і сурядного зв’язку. Розділові знаки |
2 |
|
|
|
|||
52 |
Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими |
1 |
|
|
|
|||
Складне синтаксичне ціле (ССЦ) |
|
|||||||
53 |
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. ССЦ і абзац |
1 |
|
|
|
|||
54 |
РМ№14 Вимоги до мовлення. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення |
1 |
|
|
|
|||
55-56 |
РМ№15 Контрольний твір - оповідання на самостійно обрану тему |
2 |
|
|
|
|||
57 |
Види і засоби міжфразового зв’язку |
1 |
|
|
|
|||
58 |
Актуальне членування речень у висловленні: «відоме» і «нове» |
1 |
|
|
|
|||
59-60 |
Пунктограми в простому і складному реченні (повторення) |
2 |
|
|
|
|||
61 |
ТКР № 4. Складне речення з різними видами зв’язку. Складне синтаксичне ціле. Тестові завдання |
1 |
|
|
|
|||
|
Повторення і систематизація вивченого |
|
|
|
|
|||
62 |
РМ Контрольне аудіювання |
1 |
|
|
|
|||
63 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
|
|||
64 |
Аналіз контрольного диктанту. Слово як предмет вивчення. Мовні аспекти вивчення речення |
1 |
|
Читання вголос |
|
|||
65 |
Орфографія. Пунктуація |
1 |
|
|
|
|||