(70 годин, 2 години на тиждень)
І семестр
Форми контролю |
Кільк. год. |
Дата |
Звязне мовлення: |
|
|
Письмово / Усно |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Виразне читання (поезія) |
|
|
Контрольні роботи (тести) |
|
|
Контрольні твори: |
|
|
класний |
|
|
домашній |
|
|
№ уроку |
Тема |
К-сть год. |
Дата |
При -мітки |
---|---|---|---|---|
Тема № 1 «Вступ. Казки народів світу»
|
||||
1 |
Світова література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті |
1 |
1.09. |
|
2 |
Фольклор, його характерні ознаки. Література і фольклор |
1 |
3.09. |
|
3 |
РМ№1. Літературний практикум за жанрами фольклору |
1 |
8.09. |
|
4 |
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові), їхні характерні ознаки |
1 |
10.09. |
|
5 |
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей |
1 |
15.09. |
|
6 |
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки |
1 |
17.09. |
|
7 |
Китайська народна казка «Пензлик Маляна» |
1 |
22.09 |
|
8 |
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож) |
1 |
24.09 |
|
9 |
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі головного героя віри в перемогу людини над обставинами |
1 |
29.09. |
|
10 |
Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця» |
1 |
1.10. |
|
11 |
Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Т.Л.Антитеза |
1 |
6.10. |
|
12 |
ПЧ№1. Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Бременські музиканти» |
1 |
8.10. |
|
13 |
Контрольна робота № 1 за темою «Вступ. Казки народів світу»( Тестові завдання.. |
1 |
13.10. |
|
Тема № 2 «Літературні казки. Творчість 0. С. Пушкіна, Г. К, Андерсена, 0. Уайльда»
|
||||
14 |
0. С. Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила» |
1 |
15.10. |
|
15 |
0. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів» |
1 |
20.10. |
|
16 |
0. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів». Система образів. Автор |
1 |
22.10. |
|
17 |
Г. К. Андерсен «Соловейко» |
1 |
3.11. |
|
18 |
Г. К. Андерсен «Соловейко» |
1 |
5.11. |
|
19 |
ПЧ№2 Г. К. Андерсен «Снігова королева» |
1 |
10.11. |
|
20 |
0. Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка» |
1 |
12.11. |
|
21 |
0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їхня Характеристика/Основний конфлікт |
1 |
17.11 |
|
22 |
0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя |
1 |
19.11 |
|
23 |
Контрольна робота №2 за творчістю 0. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, 0. Уайльда Тестоиі завдання. |
1 |
24.11 |
|
Тема № 3 «Твори Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона про природу»
|
||||
24 |
Дж. Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи...») |
1 |
26.11 |
|
25 |
Й. В. Ґете «Нічна пісня подорожнього» |
1 |
1.12. |
|
26 |
ВЧ№1 Й. В. Ґете «Нічна пісня подорожнього». Виразне читання напам’ять |
1 |
3.12. |
|
27 |
Г. Гейне «Задзвени із глибини...». Утілення краси весняної природи у вірші |
1 |
8.12. |
|
28 |
Г. Гейне «Задзвени із глибини...».’ Зв’язок із фольклором |
1 |
10.12. |
|
29 |
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо» |
1 |
15.12. |
|
З0 |
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи |
1 |
17.12. |
|
31 |
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Утвердження любові до всього живого |
1 |
20.12. |
|
32 |
Е, Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору |
1 |
22.12. |
|
33 |
Контрольна робота № 3 за творчістю Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона- Томпсона (Комбіновані завдання) |
1 |
24.12 . |
|
II СЕМЕСТР
|
||||
Тема № 4 «Твори М. Твена, Е. Портер»
|
||||
34 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра» |
1 |
|
|
35 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Перші почуття |
1 |
|
|
36 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дітей і світ дорослих у повісті |
1 |
|
|
37 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн |
1 |
|
|
38 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення автора до своїх героїв |
1 |
|
|
39 |
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору |
1 |
|
|
40 |
РМ №2 М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Порівняльна характеристика героїв |
1 |
|
|
41 |
Е. Портер. Роман «Полліанна» |
1 |
|
|
42 |
Е. Портер «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору |
1 |
|
|
43 |
Е. Портер «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі |
1 |
|
- |
44 |
ПЧ№3 Е. Портер «Полліанна» |
1 |
|
|
45 |
ПЧ№4 Е. Портер «Поліанна». Полліанна та її друзі (з резервного часу) |
1 |
|
|
46 |
Е. Портер «Полліанна». Художні засоби розкриття образу Полліанни та її друзів |
1 |
|
|
47 |
Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер. Комбіновані завдання. |
1 |
|
|
Тема № 5 «Твори Л. Керролла, М. І. Цвєтаєвої»
|
||||
48 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книги. її зв’язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби |
1 |
|
|
49 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див» |
1 |
|
|
50 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси, світ ЇЇ уяви і захопливих пригод |
1 |
|
|
51 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують героїню. |
1 |
|
|
52 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні |
1 |
|
|
53 |
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні |
1 |
|
|
54 |
РМ№3 Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови твору |
1 |
|
|
55 |
М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці» |
1 |
|
|
56 |
М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці:» |
1 |
|
|
57 |
Контрольна робота N° 5 за творчістю .1 Керролла та М. І. Цвєтаєвої. Тестові завдення. |
1 |
|
|
Тема № 6 «Сучасна дитяча література, творчість І. Янсон, Р. Дала, П. Маара, узагальнення та систематизація вивченого»
|
||||
58 |
Т. Янсон. Життя і творчість. «Капелюх чарівника»! |
1 |
|
|
59 |
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Сюжет твору |
1 |
|
|
60 |
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору. |
1 |
|
|
61 |
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору. |
1 |
|
|
62 |
Т. Янсон «Капелюх чарівника» утілення в героях твору ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. |
1 |
|
|
63 |
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Художні та жанрові особливості твору. |
1 |
|
|
64 |
ПРМ№4. У колі добрих друзів. |
1 |
|
|
65 |
ПЧ№5 Р. Дал «Шоколадна фабрика» |
1 |
|
|
66 |
ПЧ№6 П. Маар «Машина для здійснення бажань» або «Суботик повертається в суботу» |
1 |
|
|
67 |
У світі мистецтва(літератури і культури) |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота №6 за творчістю Р. Дала, П. Маара, Т. Янсон. Тестові завдання. |
1 |
|
|
69 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
70 |
Повторення та узагальнення за рік зі світової літ-ри. |
1 |
|
|