Українська література. 9 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
І семестр
Форми контролю |
Кільк. год. |
Дата |
Звязне мовлення: |
|
|
Письмово / Усно |
1/1 |
|
Позакласне читання |
1 |
|
Виразне читання (поезія) |
1 |
|
Література рідного краю |
2 |
|
Контрольні роботи (тести) |
3 |
|
Контрольні твори: |
|
|
класний |
1 |
|
домашній |
1 |
|
№ уроку |
Тема |
К-сть год. |
Дата |
При -мітки |
---|---|---|---|---|
1 |
Вступ. Роль і місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Художній твір - нова 1 Ст. 3-4, конспект естетична дійсність, носії загальнолюдських вартостей. ТЛ: аналіз художнього твору, контекст, естетика
|
1 |
1.09.9-Б,В
|
|
|
ТЕМА№1. Усна народна творчість |
|
|
|
2 |
Родинно- побутові пісні. Роль фольклору в житті українського побуту, його місце в розвитку літератури («Місяць на небі, зіроньки сяють», «Цвіте терен...», «Сонце низенько, вечір близенько» та інші. Види родинно - побутових пісень. ТЛ: поглиблення знань і поетики народної пісні |
1 |
5.09.9-Б 3.09.9-В |
|
3 |
Українське весілля. Весільні пісні. Естетична специфіка весільної пісні як обрядової («До бору, дружечки, до бору», «А брат сестрицю та й розплітає», «Летять галочки у три рядочки» та ін..) |
1 |
8.09.9-Б,В |
|
4 |
Українські народні балади Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої українських балад. Класифікація балад. «Бондарівна», «Ой летіла стріла» «Ой на горі вогонь горить», «Козака несуть» ТЛ: балада |
1 |
12.09.9-Б 10.09.9-В |
|
5 |
ЛРК№1. Давня українська література. Відродження письменниками Одещини давніх жанрів української літератури. Поема – містерія 0.Різникова «Бран» |
1 |
15.09.9-Б,В |
|
6 |
Урок виразного читання №1 українських народних балад |
1 |
19.09.9-Б 17.09.9-В |
|
7 |
Контрольна робота N 1 (тестові завдання, відповіді на запитання) |
1 |
22.09.9-Б,В
|
|
|
ТЕМА№2. Давня українська література |
|
|
|
8 |
Розвиток писемності після хрещення Руси-України (988 р). найдавніші рукописні книги Київської Русі (Остромирове Євангеліє, Ізборник Святослава) |
1 |
26.09.9-Б 24.09.9-В |
|
9 |
Перекладна література. Біблія. Старий і Новий Заповіти. ТЛ: поглиблення поняття про притчу |
1 |
29.09.9-Б,В
|
|
10 |
Біблійні книги в давній Україні: Псалтир (молитви), Євангелії, Апостол. Українські переклади Біблії. Використання біблійних тем, сюжетів, мотивів, образів у світовій та українській літературах |
1 |
3.10.9-Б 1.10.9-В |
|
11 |
Оригінальна література княжої Руси-України. Літописи як історико-художні твори. «Повість минулих літ» історична книга і збірка епічних творів. Легендарний автор Нестор Літописець |
1 |
6.10.9-Б,В
|
|
12 |
Києво-Печерський патерик як пам'ятка житійної літератури. Оповідання про Прохора чорноризця |
1 |
10.10.9-Б 8.10.9-В |
|
13 |
Українська література ренесансу і бароко. Роль православних братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури, зокрема книгодрукування. ТЛ: Ренесанс, бароко |
1 |
13.10.9-Б,В
|
|
14 |
Історично-мемуарна проза. Козацькі літописи (Самовидця, Граб янки, Величка). Трагічні сторінки давноминулої історії рідного народу («історія Русів») |
1 |
17.10.9-Б 15.10.9-в |
|
15 |
Поезія. Іван Величковський Фігурні (курйозні вірші) із рукописних книг «Зегар з полузегарком» і «Млеко». Семен Климовський «їхав козак за Дунай» - зразок давньої любовної лірики. ТЛ: фігурний( курйозний вірш) |
1 |
20.10.9-Б,В |
|
16 |
Драматургія. Час і місце побутування шкільної драми, її роль, виконавці. «Владимир» Феофана Прокоповича - шкільна драма. Роль Києво Могилянської академії в розвитку театрального мистецтва. ТЛ: шкільна драма,, вертеп |
1 |
24.10.9-Б 22.10.9-В |
|
17 |
Григорій Сковорода. «Бджола та Шершень», «Собака і Вовк». «Всякому місту —звичай і права», «Ое ІіЬегїаїе», «Вступні двері до християнської добронравності», афоризми. Актуальність творів. ТЛ: афоризм |
1 |
3.11.9-Б,В |
Напам'ять «Всякому місту...» |
18 |
Християнські морально-етичні ідеали Г.С. Сковороди у творах «Сад божественних пісень». Біблійна основа творчості Г. Сковороди та його вчення про самопізнання і «сродний труд». Повчальний характер і художні особливості притч збірки «Байки харківські» |
1 |
7.11.9-Б 5.11.9-В |
Напам'ять 10 афоризмів |
19 |
РМ№1. Контрольний твір за творчістю Г. Сковороди |
1 |
10.11.9-Б,В |
|
20 |
Контрольна робота №2 (тестові завдання) |
1 |
14.11.9-Б 12.11.9-В |
|
|
ТЕМА №3. Нова українська література |
|
|
|
21 |
Суспільно - історичний контекст становлення нової української літератури. Основні художні напрями (класицизм, романтизм, початкові форми реалізму). Бурлескна стильова течія. Іван Котляревський «Енеїда». Життя і творчість письменника. Історія створення «Енеїди». Провідні проблеми і мотиви твору. Аналіз поеми. ТЛ: травестія, пародія, бурлеск, алюзія. Поглиблення знань про силабо-тонічне віршування |
1 |
17.11.9-Б,В |
|
22 |
Іван Котляревський. «Енеїда». Характеристика образів - героїв поеми, образ Енея. Утвердження народної моралі в дусі просвітительства. Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в ній |
1 |
21.11.9-Б 19.11.9-В |
Напам'ять уривок |
23 |
Іван Котляревський «Наталка Полтавка» - соціально — побутова драма, перший твір нової української драматургії. Робота над змістом. ТЛ: поглиблення поняття про драматичний твір |
1 |
24.11.9-Б,В |
|
24 |
Іван Котляревський.»Наталка Полтавка». Наталка як уособлення кращих рис української жінки, інші персонажі п'єси. Значення п'єси для розвитку української драмттургії і театрального мистецтва. Гумористичні засоби у творі |
1 |
28.11.9-Б 26.11.9-В |
|
25 |
РМ№2 Характеристика образів головних персонажів за планом. Підготовка до домашнього твору |
1 |
1.12.9-Б,В
|
|
26 |
Григорій - Квітка Основяненко. «Конотопська відьма». Батько української прози, один із перших «творців людовсї прози». Картини життя українського суспільства за часів Великої Руїни в «Конотопський відьмі». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики. ТЛ: літературний напрям, течія, сентименталізм, реалізм |
1 |
5.12.9-Б 3.12.9-В |
|
27 |
Григорій - Квітка Основ яненко. «Конотопська відьма». Робота над змістом. Елементи реалізму.і фантастики. Художні засоби сатиричного зображення персонажів твору. Роль оповідача у творі |
1 |
8.12.9-Б,В |
|
28 |
Григорій - Квітка Основ'яненко. «Маруся»-перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму. Робота над змістом |
1 |
12.12.9-Б 10.12.9-В |
|
29 |
1 оловні персонажі повісті — уособлення високих морально-етичних якостей простої людини. Художні засоби сентименталізму, християнські ідеали повісті |
1 |
15.12.9-Б,В |
|
30 |
Контрольна робота N° 3 (тестові завдання) |
1 |
19.12.9-Б 17.12.9-В |
|
31 |
ПЧ №1. Григорій — Квітка Основ'яненко. «Сватання на Гончарівці» |
1 |
22.12.9-Б,В |
|
32 |
ЛРК№2. «Літос...» Г. Могильницької - блискучий взірець полемічної літератури ХХІ ст. |
1 |
26.12.9-Б 24.12.9-В |
|