Персональна сторінка вчителя української мови та літератури Мазанюк Лариси Петрівни Ілічівськ ЗОШ №6
Портфоліо вчителя – це
П – педагогічні інновації
О – освітні маршрути
Р – робота над собою
Т – технології навчання
Ф – фіксування результатів
О – оцінка власних досягнень
Л – любов до професії
І – імпульс до активності
О – об`єктивний погляд на себе
Поетичне кредо
«Завтра урок. І творити його треба так, як митець творить вірші чи музику» (О.Захаренко).
Тема досвіду:
Національно- патріотичне виховання засобами усної народної творчості
Завдання з роботи
Виховувати любов до
- української мови та літератури
- народу
- його історії
- культурних та історичних цінностей
Мета роботи
Розкрити сутність національного виховання, виявити педагогічне значення українського фольклору та розробити шляхи удосконалення національно-патріотичного виховання школярів засобами усної народної творчості.
Методи роботи
- Переконання
- Стимулювання.
- Особистий приклад
- Самовдосконалення
- Метод проектів
- За - проти
Форми роботи
- Залучення дітей до усної народної творчості в позаурочний та урочний час.
- Інсценування обрядів, звичаїв
- Відвідування музеїв, виставок
- Використання відповідного дидактичного матеріалу
- Аналіз текстів
Намагаюсь розкрити сутність національного виховання, виявити педагогічне значення українського фольклору та розробити шляхи удосконалення національно-патріотичного виховання школярів засобами усної народної творчості.
Питанням національного виховання приділяли значну увагу видатні українські педагоги О.В. Духнович, КД. Ушинський, В.О. Сухомлинський, та інші. На їхню думку, це необхідно для повноцінного розумового й морально-етичного виховання. Як зазначає Н.П. Волкова в книзі «Педагогіка» національне виховання - це виховання на культурно-історичному досвіді свого народу, його звичаях, традиціях і багатовіковій мудрості, духовності. Це історично зумовлена і створена народом сукупність ідеалів, поглядів, переконань, традицій, звичаїв та інших форм соціальної практики, спрямована на організацію життєдіяльності підростаючих поколінь, у процесі якої засвоюється духовна і матеріальна культура нації, формується національна свідомість і досягається духовна єдність поколінь.