Світова література. 9 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
І семестр
Форми контролю |
Кільк. год. |
Дата |
Звязне мовлення: |
|
|
Письмово / Усно |
|
|
Позакласне читання |
|
|
Виразне читання (поезія) |
|
|
Контрольні роботи (тести) |
|
|
Контрольні твори: |
|
|
класний |
|
|
домашній |
|
|
№ уроку |
Тема |
К-сть год. |
Дата |
При -мітки |
Тема №1.Вступ. Із літератури європейського бароко |
|
|||
1 |
Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське й українське бароко ТЛ:Поняття про бароко |
1 |
2.09-9-Б, В 4.09.9-А |
|
2 |
Педро Кальдерон — видатний драматург і поет іспанського бароко. «Життя — це сон» як втілення світоглядних і художніх принципів бароко |
1 |
2.09. 9-Б,В 4.09.9-А |
|
3 |
«Ох, я нещасний! Ох, я безталанний!» (Причини і наслідки еволюції образу Сехисмундо) |
1 |
9.09.9-Б,В 11.09.9-А. |
|
4 |
«Все ж бо правда! Що таке життя?» (Філософсько-моральний конфлікт драми) |
1 |
9.09.9-Б,В 11.09.9-А |
|
5 |
Тематична контрольна робота№1. «Вступ. Із літератури європейського бароко. П. Кальдерон». Відповіді на запитання.
|
1 |
16.09.9-Б,В 18.09.9-А |
|
Тема №2. Із літератури класицизму |
|
|||
6 |
Класицизм як художній напрям у літературі XVII століття. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму ТЛ:Поняття про класицизм |
1 |
23.09.9-Б,В 18.09.9-А |
|
7 |
Жан Батист Мольєр. Втілення в «Міщанині-шляхтичі» рис класицистичної комедії |
1 |
23.09.9-Б,В 25.09.9-А |
|
8 |
«Я хочу розуму набратися, щоб не пасти задніх у пристойному товаристві...» (Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність, освіченість) |
1 |
30.09.9-Б,В 25.09.9-А |
|
9 |
Моральна проблематика комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». Виховний потенціал твору |
1 |
30.09. 9-Б,В 2.10.9-А |
|
10 |
Засоби творення комічного у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» |
1 |
7.10.9-Б,В 2.10.9-А |
|
11 |
ПРМ№1. Твір-роздум за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич» |
1 |
7.10.9-Б,В 9.10.9-А
|
|
12 |
ПЧ№1. «Сатири сміливий володар...» (Д. Фонвізін. Комедія «Недоросток») |
1 |
14.10.9-Б,В 9.10.9-А |
|
13 |
Тематична контрольна робота№2. «Із літератури класицизму» Комбіновані завдання. |
1 |
14.10.9-Б,В 16.9-А |
|
Тема№3 Із літератури ІVІІІ століття. Просвітництво. |
|
|||
14 |
Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів. ТЛ: Поняття про просвітництво |
1 |
14.10.9-Б,В 16.09.9-А |
|
15 |
«Учитель французьких просвітителів». (Творчість Вольтера. Філософська повість «Простак». Ідейний зміст і художня структура твору). ТЛ: Поняття про філософську повість |
1 |
21.10.9-Б,В 23.10.9-А |
|
16 |
Центральний конфлікт твору: «природна людина» (Гурон) і французьке суспільство |
1 |
21.10.9-Б,В |
|
17 |
Антимонархічні та антиклерикальні мотиви у повісті Вольтера «Простак» . Історія трагічного кохання мадемуазель де Сент-Ів і Гурона |
1 |
4.11. 9-Б,В |
|
18 |
«Захисник усього людяного і земного.. (Життєвий і творчий шлях Й. В. Ґете. Трагедія «Фауст». Історія створення, композиція та проблематика) |
1 |
4.11. 9-Б,В |
|
19 |
У пошуках сенсу буття і призначення людини. (Образ Фауста як втілення динамізму нової європейської цивілізації) |
1 |
11.11.9-Б,В |
|
20 |
Опозиція Фауст — Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічне кохання Фауста і Маргарити |
1 |
11.11.9-Б,В |
|
21 |
Й. К. Ф. Шиллер. Народна драма «Вільгельм Телль», поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості. Символічний сенс сцени на Рютлі |
1 |
18.11.9-Б,В |
|
22 |
Що означає для людини свобода? (Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння) |
1 |
18.11.9-Б,В |
|
23 |
УРМ№2. Порівняльна характеристика героїв (Вільгельм Телль і Геслер) |
1 |
|
|
24 |
Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнє втілення |
1 |
25.11.9-Б,В |
|
25 |
Тематична контрольна робота №3 «Із літера¬тури XVIII століття. Просвітництво. Творчість Вольтера, Й. В. Ґете, Й. Ф. Шиллера». Комбіновані завдання. |
1 |
25.11.9-Б,В |
|
Тема №4 Із літератури романтизму |
|
|||
26 |
Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники. ТЛ: Поняття про романтизм. |
1 |
2.12.9-Б,В |
|
27 |
Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» — шедевр романтичної казки-новели |
1 |
2.12.9-Б,В |
|
28 |
Чи кожен може дорівнятися до людини? (Моральний та соціальний плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса) |
1 |
9.12.9-Б,В |
|
29 |
Як протистояти загальному божевіллю? (Сатиричне викриття самозасліплених обивателів, сутність протистояння героя «ентузіаста» філістерському світу) |
1 |
9.12.9-Б,В |
|
30 |
Сатирично-метафоричний зміст казки-новели. Іронія та гротеск у творі. ТЛ: Поняття про гротеск |
1 |
16.12.9-Б,В |
|
31 |
КПРМ№3. Тематична контрольна робота №4 за темою Із літератури романтизму( Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер») |
1 |
16.12.9-Б,В |
|
32 |
ПЧ№2. У пошуках Зірки Щастя. (Новели Е. По) |
1 |
23.12.9-Б,В |
|
33 |
Узагальнення вивченого за І семестр |
1 |
23.12.9-Б,В |
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
34 |
Г. Гейне — німецький поет-романтик. «Книга пісень» — видатне явище німецького романтизму |
1 |
|
|
35 |
Романтичний світ поезії Г. Гейне. (Любов — першооснова життя. Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі) |
1 |
|
|
36 |
Творчість Адама Міцкевича — апогей польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети» |
1 |
|
|
37 |
Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів». Проблема єдності природи й людини |
1 |
|
|
38 |
УРМ № 4 Україна в творчості А. Міцкевича. |
1 |
|
|
39 |
ПРМ№5. Твір-роздум на тему: «Красою душу напої...» (Роздуми про роль природи у житті людини за творчістю Г. Гейне та А. Міцкевича) |
1 |
|
|
40 |
Поема А. Міцкевича «Дзяди» (монолог Конрада) |
1 |
|
|
41 |
Дж. Г. Байрон — англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Вірш «Мій дух як ніч...» Поняття «байронічний герой» |
1 |
|
|
42 |
Уславлення романтичного бунту в поезії Дж. Байрона «Прометей» |
1 |
|
|
43 |
Дж. Г. Байрон. Поема «Мазепа», її історична основа та романтичний міф. Риси романтичного героя в образі Мазепи |
1 |
|
|
44 |
ПЧ№3. Пісня про відважного сміливця. (Дж. Байрон. Поема «Корсар») |
1 |
|
|
45 |
Тематична контрольна робота №5. «Із літератури романтизму. Творчість Е. Т. А. Гофмана, Г. Гейне, А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона». Тестові завдання. |
1 |
|
|
Тема №5 Від романтизму до реалізму
|
|
|||
46 |
О. Пушкін — великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша «До моря...» |
1 |
|
|
47-48 |
Жанрово-тематичне розмаїття лірики 0. Пушкіна. Аналіз віршів «Я вас любив...», «Я мить чудову пам'ятаю...», «Я пам'ятник собі поставив незотлінний...» |
2 |
|
|
49 |
О.Пушкін. «Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний роман у віршах. Поняття про онєгінську строфу. Аналіз І глави роману ТЛ: Поняття про реалізм, онєгінську строфу, роман у віршах, соціально-психологічний роман |
1 |
|
|
50 - 51 |
«Онєгін — друг мій, я зазначу...» (Духовний світ головного героя роману — Євгенія Онєгіна) |
1 |
|
|
52 |
«Тож названо її Тетяна...» (Образ Тетяни Ларіної у романі О. Пушкіна «Євгеній Онєгін») |
1 |
|
|
53 |
ПРМ №6. Робота з критичною статтею. Складання тез та порівняльних таблиць |
1 |
|
|
54 |
Тематична контрольна робота №5 «Творчість О. Пушкіна» Комбіновані завдання. |
1 |
|
|
55 |
ПЧ №4. Великі таємниці людського життя. (О. Пушкін. Повісті «Заметіль» і «Станційний наглядач») |
1 |
|
|
56 |
«Ні, я не Байрон, інший я...» (Життєвий і творчий шлях М. Лєрмонтова. Мотиви свободи і самотності, песимізм поезії Лєрмонтова) |
1 |
|
|
57 |
М. Лєрмонтов. «Герой нашого часу» — морально-психологічний роман. Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману. ТЛ: Поняття про морально-психологіч¬ний роман. |
1 |
|
|
58 |
Максим Максимович — образ «маленької людини» у романі |
1 |
|
|
59 - 60 |
Герой свого часу. (Образ Печоріна у романі М. Лєрмонтова «Герой нашого часу») |
2 |
|
|
61 |
Жіночі образи роману. Романтичні й реалістичні елементи у творі |
1 |
|
|
62 |
ПРМ№7. Твір-роздум на літературну тему за романом М. Лєрмонтова «Герой нашого часу» |
1 |
|
|
63 |
М. Гоголь — російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості. Повість «Шинель» ТЛ: Поняття про «маленьку людину» |
1 |
|
|
64 - 65 |
Високий гуманізм письменника у зображенні трагічної долі «маленької людини» в повісті «Шинель» |
2 |
|
|
66 |
Поєднання елементів романтизму і реалізму у повісті М. Гоголя «Шинель» |
1 |
|
|
67 |
ПЧ№5. Гіркий сміх великого гуманіста. (Комедія М. Гоголя «Ревізор») |
1 |
|
|
68 |
Тематична контрольна робота №6. «Від романтизму до реалізму» Комбіновані завдання. |
1 |
|
|
69 - 70 |
Узагальнення та систематизація вивченого. Літературний калейдоскоп |
1 |
|
|