1
|
Вступ. Розвиток української мови
|
1
|
3.09. 9-Б
4.09. 9-В
|
|
|
|
Тема №1. Повторення вивченого у 8 класі. Пряма мова та діалог.
|
|
|
|
|
2
|
Просте неускладнене і ускладнене речення. Розділові знаки в них.
|
1
|
5.09. 9-Б
|
|
|
3
|
Головні члени речення. Види підмета і присудка. Тире між підметом і присудком.
|
1
|
10.09. 9-Б
|
|
|
4
|
Другорядні члени речення. Прикладка як різновид означення. Написання прикладок. Види обставин. Порівняльний зворот. Розділові знаки при порівняльному звороті.
|
1
|
12.09. 9-Б
|
|
|
5
|
РМ№1 Повторення вивченого про мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо). Різновиди аудіювання: глобальне, критичне, докладне; читання (ознайомлювальне, навчальне, оглядове). Навчальне читання мовчки.
|
1
|
17.09. 9-Б
|
|
|
6
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. Розділові знаки при прямій мові. Порядок синтаксичного розбору речення з прямою мовою.
|
1
|
19.09.9-Б
|
|
|
7
|
Заміна прямої мови непрямою
|
1
|
24.09. 9-Б
|
|
|
8
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови
|
1
|
26.09.9-Б
|
|
|
9
|
РМ№2 Вибірковий переказ тексту художнього стилю
|
1
|
1.10. 9-Б
|
|
|
10
|
Діалог. Розділові знаки при діалогах
|
1
|
3.10. 9-Б
|
|
|
11
|
Розділові знаки при прямій мові, цитаті, діалозі. Практичне застосування.
|
1
|
8.10. 9-Б
|
|
|
12
|
Контрольна робота№1. Диктант.
|
1
|
10.10-9-Б
|
|
|
Тема №2. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення
|
|
|
15.10.9-Б
|
13
|
Складне речення і його ознаки. Складне речення сполучникове й безсполучникове, з сурядним і підрядним зв’язком
|
1
|
|
|
|
14
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення
|
1
|
17.10. 9-Б
|
|
|
15-16
|
РМ№3-4 Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
2
|
22.10. 9-Б
|
|
|
17
|
Розділові знаки в складносурядному реченні. Порядок синтаксичного розбору ССР.
|
1
|
24.10.9-Б
5.11.9-Б
|
|
|
18
|
Тренувальні вправи
|
1
|
7.11.9-Б
|
|
|
19
|
ТКР № 2 за темою « Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення». Тестові завдання. Контрольне читання мовчки.
|
1
|
12.11.9-Б
|
|
|
Тема №3. Складнопідрядне речення
|
|
|
14.11.9-Б
|
20
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення
|
1
|
|
|
|
21-
22
|
РМ №5 Контрольний твір в публіцистичному стилі на морально-етичну (суспільну) тему
|
1
|
19.11.9-В
|
|
|
23
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними, займенниково-означальними і з’ясувальними
|
1
|
21.11.9-Б
|
|
|
24
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними місця і часу
|
1
|
26.11.9-Б
|
|
|
25
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними способу дії і ступеня
|
1
|
28.11.9-Б
|
|
|
26
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними порівняльними
|
1
|
3.12.9-Б
|
|
|
27
|
РМ №7 Жанри мовлення: оповідання, доповідь, тези прочитаного, конспект почутого, заява, автобіографія
|
1
|
5.12.9-Б
|
|
|
28
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними причини, наслідковими, мети
|
1
|
12.12.9-Б
|
|
|
29
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними умови, допустовими
|
1
|
17.12.9-Б
|
|
|
30
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними
|
1
|
19.12.9-Б
|
|
|
31
|
Контрольний семестровий диктант
|
1
|
20.12.9-Б
|
|
|
32
|
ТКР № 3 Складнопідрядне речення. Тестові завдання.
Аналіз контрольного диктанту.
|
1
|
24.12.9-Б
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
26.12.9-Б
|
ТЕМА №4 Безсполучникове складне речення
|
|
33
|
ПРМ №8 Конспектування як різновид стислого переказу почутого. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статті)
|
1
|
|
|
|
34
|
УРМ № 9 (Говоріння) Усна доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну (суспільну) тему в публіцистичному стилі
|
1
|
|
|
|
35
|
Безсполучникове складне речення. Особливості будови, смислові відношення між простими реченнями
|
1
|
|
|
|
36
|
РМ №10 Ділові папери. Заява (вмотивована і невмотивована). Автобіографія
|
1
|
|
|
|
37-38
|
РМ №11 (говоріння). Контрольний стислий переказ тексту публіцистичного стилю
|
2
|
|
|
|
39
|
Крапка і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні
|
1
|
|
|
|
40
|
РМ №12 Аналіз контрольного переказу. Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
|
41-42
|
Двокрапка і тире в безсполучниковому складному реченні
|
2
|
|
|
|
43
|
Синтаксичний розбір складного речення мінімальної будови
|
1
|
|
|
|
44
|
ТКР№ 3 Безсполучникове складне речення. Тестові завдання.
|
1
|
|
|
|
45
|
Інтонування БСР. Порядок синтаксичного розбору.
|
1
|
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку
|
|
47
|
РМ № 13 Усний стислий переказ тексту наукового стилю
|
1
|
|
|
|
48
|
Особливості будови складного речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Розділові знаки
|
1
|
|
|
|
49
|
Тренувальні вправи
|
1
|
|
|
|
50-51
|
Особливості будови складного речення з різними видами підрядного і сурядного зв’язку. Розділові знаки
|
2
|
|
|
|
52
|
Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими
|
1
|
|
|
|
Складне синтаксичне ціле (ССЦ)
|
|
53
|
Складне синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки. ССЦ і абзац
|
1
|
|
|
|
54
|
РМ№14 Вимоги до мовлення. Текст, його основні ознаки; стилі, типи мовлення
|
1
|
|
|
|
55-56
|
РМ№15 Контрольний твір - оповідання на самостійно обрану тему
|
2
|
|
|
|
57
|
Види і засоби міжфразового зв’язку
|
1
|
|
|
|
58
|
Актуальне членування речень у висловленні: «відоме» і «нове»
|
1
|
|
|
|
59-60
|
Пунктограми в простому і складному реченні (повторення)
|
2
|
|
|
|
61
|
ТКР № 4. Складне речення з різними видами зв’язку. Складне синтаксичне ціле. Тестові завдання
|
1
|
|
|
|
|
Повторення і систематизація вивченого
|
|
|
|
|
62
|
РМ Контрольне аудіювання
|
1
|
|
|
|
63
|
Контрольний диктант
|
1
|
|
|
|
64
|
Аналіз контрольного диктанту. Слово як предмет вивчення. Мовні аспекти вивчення речення
|
1
|
|
Читання вголос
|
|
65
|
Орфографія. Пунктуація
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|