№ уроку
|
Тема
|
К-сть год.
|
Дата
|
При -мітки
|
Тема №1.Вступ. Із літератури європейського бароко
|
|
1
|
Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське й українське бароко
ТЛ:Поняття про бароко
|
1
|
2.09-9-Б,
В
4.09.9-А
|
|
2
|
Педро Кальдерон — видатний драматург і поет іспанського бароко. «Життя — це сон» як втілення світоглядних і художніх принципів бароко
|
1
|
2.09. 9-Б,В
4.09.9-А
|
|
3
|
«Ох, я нещасний! Ох, я безталанний!» (Причини і наслідки еволюції образу Сехисмундо)
|
1
|
9.09.9-Б,В
11.09.9-А.
|
|
4
|
«Все ж бо правда! Що таке життя?» (Філософсько-моральний конфлікт драми)
|
1
|
9.09.9-Б,В
11.09.9-А
|
|
5
|
Тематична контрольна робота№1. «Вступ. Із літератури європейського бароко. П. Кальдерон». Відповіді на запитання.
|
1
|
16.09.9-Б,В
18.09.9-А
|
|
Тема №2. Із літератури класицизму
|
|
6
|
Класицизм як художній напрям у літературі XVII століття. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму
ТЛ:Поняття про класицизм
|
1
|
23.09.9-Б,В
18.09.9-А
|
|
7
|
Жан Батист Мольєр. Втілення в «Міщанині-шляхтичі» рис класицистичної комедії
|
1
|
23.09.9-Б,В
25.09.9-А
|
|
8
|
«Я хочу розуму набратися, щоб не пасти задніх у пристойному товаристві...» (Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність, освіченість)
|
1
|
30.09.9-Б,В
25.09.9-А
|
|
9
|
Моральна проблематика комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». Виховний потенціал твору
|
1
|
30.09. 9-Б,В
2.10.9-А
|
|
10
|
Засоби творення комічного у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»
|
1
|
7.10.9-Б,В
2.10.9-А
|
|
11
|
ПРМ№1. Твір-роздум за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич»
|
1
|
7.10.9-Б,В
9.10.9-А
|
|
12
|
ПЧ№1. «Сатири сміливий володар...» (Д. Фонвізін. Комедія «Недоросток»)
|
1
|
14.10.9-Б,В
9.10.9-А
|
|
13
|
Тематична контрольна робота№2. «Із літератури класицизму» Комбіновані завдання.
|
1
|
14.10.9-Б,В
16.9-А
|
|
Тема№3 Із літератури ІVІІІ століття. Просвітництво.
|
|
14
|
Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів.
ТЛ: Поняття про просвітництво
|
1
|
14.10.9-Б,В
16.09.9-А
|
|
15
|
«Учитель французьких просвітителів». (Творчість Вольтера. Філософська повість «Простак». Ідейний зміст і художня структура твору). ТЛ: Поняття про філософську повість
|
1
|
21.10.9-Б,В
23.10.9-А
|
|
16
|
Центральний конфлікт твору: «природна людина» (Гурон) і французьке суспільство
|
1
|
21.10.9-Б,В
|
|
17
|
Антимонархічні та антиклерикальні мотиви у повісті Вольтера «Простак» . Історія трагічного кохання мадемуазель де Сент-Ів і Гурона
|
1
|
4.11. 9-Б,В
|
|
18
|
«Захисник усього людяного і земного..
(Життєвий і творчий шлях Й. В. Ґете.
Трагедія «Фауст». Історія створення,
композиція та проблематика)
|
1
|
4.11. 9-Б,В
|
|
19
|
У пошуках сенсу буття і призначення людини. (Образ Фауста як втілення динамізму нової європейської цивілізації)
|
1
|
11.11.9-Б,В
|
|
20
|
Опозиція Фауст — Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічне кохання Фауста і Маргарити
|
1
|
11.11.9-Б,В
|
|
21
|
Й. К. Ф. Шиллер. Народна драма «Вільгельм Телль», поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості. Символічний сенс сцени на Рютлі
|
1
|
18.11.9-Б,В
|
|
22
|
Що означає для людини свобода? (Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння)
|
1
|
18.11.9-Б,В
|
|
23
|
УРМ№2. Порівняльна характеристика героїв (Вільгельм Телль і Геслер)
|
1
|
|
|
24
|
Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнє втілення
|
1
|
25.11.9-Б,В
|
|
25
|
Тематична контрольна робота №3 «Із літера¬тури XVIII століття. Просвітництво. Творчість Вольтера, Й. В. Ґете, Й. Ф. Шиллера». Комбіновані завдання.
|
1
|
25.11.9-Б,В
|
|
Тема №4 Із літератури романтизму
|
|
26
|
Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники. ТЛ: Поняття про романтизм.
|
1
|
2.12.9-Б,В
|
|
27
|
Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» — шедевр романтичної казки-новели
|
1
|
2.12.9-Б,В
|
|
28
|
Чи кожен може дорівнятися до людини? (Моральний та соціальний плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса)
|
1
|
9.12.9-Б,В
|
|
29
|
Як протистояти загальному божевіллю? (Сатиричне викриття самозасліплених обивателів, сутність протистояння героя «ентузіаста» філістерському світу)
|
1
|
9.12.9-Б,В
|
|
30
|
Сатирично-метафоричний зміст казки-новели. Іронія та гротеск у творі. ТЛ: Поняття про гротеск
|
1
|
16.12.9-Б,В
|
|
31
|
КПРМ№3.
Тематична контрольна робота №4 за темою Із літератури романтизму( Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»)
|
1
|
16.12.9-Б,В
|
|
32
|
ПЧ№2. У пошуках Зірки Щастя. (Новели Е. По)
|
1
|
23.12.9-Б,В
|
|
33
|
Узагальнення вивченого за І семестр
|
1
|
23.12.9-Б,В
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
34
|
Г. Гейне — німецький поет-романтик. «Книга пісень» — видатне явище німецького романтизму
|
1
|
|
|
35
|
Романтичний світ поезії Г. Гейне. (Любов — першооснова життя. Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі)
|
1
|
|
|
36
|
Творчість Адама Міцкевича — апогей польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети»
|
1
|
|
|
37
|
Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів». Проблема єдності природи й людини
|
1
|
|
|
38
|
УРМ № 4 Україна в творчості А. Міцкевича.
|
1
|
|
|
39
|
ПРМ№5. Твір-роздум на тему: «Красою душу напої...» (Роздуми про роль природи у житті людини за творчістю Г. Гейне та А. Міцкевича)
|
1
|
|
|
40
|
Поема А. Міцкевича «Дзяди» (монолог Конрада)
|
1
|
|
|
41
|
Дж. Г. Байрон — англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Вірш «Мій дух як ніч...» Поняття «байронічний герой»
|
1
|
|
|
42
|
Уславлення романтичного бунту в поезії Дж. Байрона «Прометей»
|
1
|
|
|
43
|
Дж. Г. Байрон. Поема «Мазепа», її історична основа та романтичний міф. Риси романтичного героя в образі Мазепи
|
1
|
|
|
44
|
ПЧ№3. Пісня про відважного сміливця. (Дж. Байрон. Поема «Корсар»)
|
1
|
|
|
45
|
Тематична контрольна робота №5. «Із літератури романтизму. Творчість Е. Т. А. Гофмана, Г. Гейне, А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона». Тестові завдання.
|
1
|
|
|
Тема №5 Від романтизму до реалізму
|
|
46
|
О. Пушкін — великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша «До моря...»
|
1
|
|
|
47-48
|
Жанрово-тематичне розмаїття лірики 0. Пушкіна. Аналіз віршів «Я вас любив...», «Я мить чудову пам'ятаю...», «Я пам'ятник собі поставив незотлінний...»
|
2
|
|
|
49
|
О.Пушкін. «Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний роман у віршах. Поняття про онєгінську строфу. Аналіз І глави роману
ТЛ: Поняття про реалізм, онєгінську строфу, роман у віршах, соціально-психологічний роман
|
1
|
|
|
50 - 51
|
«Онєгін — друг мій, я зазначу...» (Духовний світ головного героя роману — Євгенія Онєгіна)
|
1
|
|
|
52
|
«Тож названо її Тетяна...» (Образ Тетяни Ларіної у романі О. Пушкіна «Євгеній Онєгін»)
|
1
|
|
|
53
|
ПРМ №6. Робота з критичною статтею. Складання тез та порівняльних таблиць
|
1
|
|
|
54
|
Тематична контрольна робота №5 «Творчість О. Пушкіна» Комбіновані завдання.
|
1
|
|
|
55
|
ПЧ №4. Великі таємниці людського життя. (О. Пушкін. Повісті «Заметіль» і «Станційний наглядач»)
|
1
|
|
|
56
|
«Ні, я не Байрон, інший я...»
(Життєвий і творчий шлях М. Лєрмонтова. Мотиви свободи і самотності, песимізм поезії Лєрмонтова)
|
1
|
|
|
57
|
М. Лєрмонтов. «Герой нашого часу» — морально-психологічний роман. Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману. ТЛ: Поняття про морально-психологіч¬ний роман.
|
1
|
|
|
58
|
Максим Максимович — образ «маленької людини» у романі
|
1
|
|
|
59 - 60
|
Герой свого часу. (Образ Печоріна у романі М. Лєрмонтова «Герой нашого часу»)
|
2
|
|
|
61
|
Жіночі образи роману. Романтичні й реалістичні елементи у творі
|
1
|
|
|
62
|
ПРМ№7. Твір-роздум на літературну тему за романом М. Лєрмонтова «Герой нашого часу»
|
1
|
|
|
63
|
М. Гоголь — російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості. Повість «Шинель» ТЛ: Поняття про «маленьку людину»
|
1
|
|
|
64 - 65
|
Високий гуманізм письменника у зображенні трагічної долі «маленької людини» в повісті «Шинель»
|
2
|
|
|
66
|
Поєднання елементів романтизму і реалізму у повісті М. Гоголя «Шинель»
|
1
|
|
|
67
|
ПЧ№5. Гіркий сміх великого гуманіста. (Комедія М. Гоголя «Ревізор»)
|
1
|
|
|
68
|
Тематична контрольна робота №6. «Від романтизму до реалізму» Комбіновані завдання.
|
1
|
|
|
69 - 70
|
Узагальнення та систематизація вивченого. Літературний калейдоскоп
|
1
|
|
|