Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 28.04.2024, 10:56

Сторінка вчителя української мови та літератури ІЗОШ №6

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Світова література 9 клас

 

Світова література. 9 клас

(70 годин, 2 години на тиждень)

І семестр

Форми контролю

Кільк. год.

Дата

Звязне мовлення:

 

 

Письмово / Усно

 

 

Позакласне читання

 

 

Виразне читання (поезія)

 

 

Контрольні роботи (тести)

 

 

Контрольні твори:

 

 

класний

 

 

домашній

 

 

 

 

№ уроку

Тема

К-сть год.

Дата

При -мітки

Тема №1.Вступ. Із літератури європейського бароко

 

1

Бароко як перший загальноєвропейський художній напрям. Європейське й українське бароко

ТЛ:Поняття про бароко

1

2.09-9-Б,

В

4.09.9-А

 

2

Педро Кальдерон — видатний драматург і поет іспанського бароко. «Життя — це сон» як втілення світоглядних і художніх принципів бароко

1

2.09. 9-Б,В

4.09.9-А

 

3

«Ох, я нещасний! Ох, я безталанний!» (Причини і наслідки еволюції образу Сехисмундо)

1

9.09.9-Б,В

11.09.9-А.

 

4

«Все ж бо правда! Що таке життя?» (Філософсько-моральний конфлікт драми)

1

9.09.9-Б,В

11.09.9-А

 

5

Тематична контрольна робота№1. «Вступ. Із літератури європейського бароко. П. Кальдерон». Відповіді на запитання.

 

1

16.09.9-Б,В

18.09.9-А

 

Тема №2. Із літератури класицизму

 

6

Класицизм як художній напрям у літературі XVII століття. Філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Основні правила класицизму

ТЛ:Поняття про класицизм

1

23.09.9-Б,В

18.09.9-А

 

7

Жан Батист Мольєр. Втілення в «Міщанині-шляхтичі» рис класицистичної комедії       

1

23.09.9-Б,В

25.09.9-А

 

8

«Я хочу розуму набратися, щоб не пасти задніх у пристойному товаристві...» (Висміювання безпідставних претензій буржуа Журдена на аристократизм, інтелігентність, освіченість) 

1

30.09.9-Б,В

25.09.9-А

 

9

Моральна проблематика комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». Виховний потенціал твору

1

30.09. 9-Б,В

2.10.9-А

 

10

Засоби творення комічного у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»  

1

7.10.9-Б,В

2.10.9-А

 

11

ПРМ№1. Твір-роздум за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич»      

1

7.10.9-Б,В

9.10.9-А

 

 

12

ПЧ№1. «Сатири сміливий володар...» (Д. Фонвізін. Комедія «Недоросток»)       

1

14.10.9-Б,В

9.10.9-А

 

13

Тематична контрольна робота№2. «Із літератури класицизму» Комбіновані завдання.

1

14.10.9-Б,В

16.9-А

 

Тема№3 Із літератури ІVІІІ століття. Просвітництво.

 

14

Просвітництво як літературна епоха. Розмаїття виявів літературного життя: виникнення (сентименталізм) та розвиток (класицизм, реалізм) художніх напрямів, нових жанрів.

ТЛ: Поняття про просвітництво

1

14.10.9-Б,В

16.09.9-А

 

15

«Учитель французьких просвітителів». (Творчість Вольтера. Філософська повість «Простак».  Ідейний зміст і художня структура твору). ТЛ: Поняття про філософську повість

1

21.10.9-Б,В

23.10.9-А

 

16

Центральний конфлікт твору: «природна людина» (Гурон) і французьке суспільство

1

21.10.9-Б,В

 

17

Антимонархічні та антиклерикальні мотиви у повісті Вольтера «Простак» . Історія трагічного кохання мадемуазель де Сент-Ів і Гурона

1

4.11. 9-Б,В

 

18

«Захисник усього людяного і земного..

(Життєвий і творчий шлях Й. В. Ґете.

Трагедія «Фауст». Історія створення,

композиція та проблематика)        

1

4.11. 9-Б,В

 

19

У пошуках сенсу буття і призначення людини. (Образ Фауста як втілення динамізму нової європейської цивілізації)

1

11.11.9-Б,В

 

20

Опозиція Фауст — Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічне кохання Фауста і Маргарити

1

11.11.9-Б,В

 

21

Й. К. Ф. Шиллер. Народна драма «Вільгельм Телль», поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості. Символічний сенс сцени на Рютлі

1

18.11.9-Б,В

 

22

Що означає для людини свобода? (Геслер і Вільгельм Телль: причини і характер протистояння)    

1

18.11.9-Б,В

 

23

УРМ№2. Порівняльна характеристика героїв (Вільгельм Телль і Геслер)

1

 

 

24

Особливості драматичного конфлікту в творі та його художнє втілення

1

25.11.9-Б,В

 

25

Тематична контрольна робота №3 «Із літера¬тури XVIII століття. Просвітництво. Творчість Вольтера, Й. В. Ґете, Й. Ф. Шиллера». Комбіновані завдання.

1

25.11.9-Б,В

 

Тема №4 Із літератури романтизму

 

26

Особливості романтизму як художнього напряму, його естетичні принципи. Специфіка романтичного світосприйняття. Багатство і розмаїття літератури романтизму, її художні відкриття і найвидатніші представники. ТЛ: Поняття про романтизм.

1

2.12.9-Б,В

 

27

Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» — шедевр романтичної казки-новели

1

2.12.9-Б,В

 

28

Чи кожен може дорівнятися до людини? (Моральний та соціальний плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса)

1

9.12.9-Б,В

 

29

Як протистояти загальному божевіллю? (Сатиричне викриття самозасліплених обивателів, сутність протистояння героя «ентузіаста» філістерському світу)

1

9.12.9-Б,В

 

30

Сатирично-метафоричний зміст казки-новели. Іронія та гротеск у творі. ТЛ: Поняття про гротеск

1

16.12.9-Б,В

 

31

КПРМ№3.

Тематична контрольна робота №4 за темою  Із літератури романтизму( Твір-роздум за казкою-новелою Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»)

1

16.12.9-Б,В

 

32

ПЧ№2. У пошуках Зірки Щастя. (Новели Е. По)

1

23.12.9-Б,В

 

33

Узагальнення вивченого за І семестр

1

23.12.9-Б,В

 

 

ІІ семестр

 

 

 

34

Г. Гейне — німецький поет-романтик. «Книга пісень» — видатне явище німецького романтизму

1

 

 

35

Романтичний світ поезії Г. Гейне. (Любов   — першооснова життя. Змалювання природи як засіб бачення і пізнання світу та власної душі)

1

 

 

36

Творчість Адама Міцкевича — апогей польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети»

1

 

 

37

Патріотизм і ностальгія за далекою батьківщиною як провідний мотив «Кримських сонетів». Проблема єдності природи й людини

1

 

 

38

УРМ № 4 Україна в творчості А. Міцкевича.

1

 

 

39

ПРМ№5. Твір-роздум на тему: «Красою душу напої...» (Роздуми про роль природи у житті людини за творчістю Г. Гейне та А. Міцкевича)

1

 

 

40

Поема А. Міцкевича «Дзяди» (монолог Конрада)

1

 

 

41

Дж. Г. Байрон — англійський поет-романтик, фундатор течії байронізму. Вірш «Мій дух як ніч...»          Поняття «байронічний герой»

1

 

 

42

Уславлення романтичного бунту в поезії Дж. Байрона «Прометей»

1

 

 

43

Дж. Г. Байрон. Поема «Мазепа», її історична основа та романтичний міф. Риси романтичного героя в образі Мазепи

1

 

 

44

ПЧ№3. Пісня про відважного сміливця. (Дж. Байрон. Поема «Корсар»)

1

 

 

45

Тематична контрольна робота №5. «Із літератури романтизму. Творчість Е. Т. А. Гофмана, Г. Гейне, А. Міцкевича, Дж. Г. Байрона». Тестові завдання.

1

 

 

Тема №5 Від романтизму до реалізму

 

 

46

О. Пушкін — великий російський поет. Жанрово-тематичне розмаїття лірики Пушкіна. Аналіз вірша «До моря...»

1

 

 

47-48

Жанрово-тематичне розмаїття лірики 0. Пушкіна. Аналіз віршів «Я вас любив...», «Я мить чудову пам'ятаю...», «Я пам'ятник собі поставив незотлінний...»

2

 

 

49

О.Пушкін. «Євгеній Онєгін» — соціально-психологічний роман у віршах. Поняття про онєгінську строфу. Аналіз І глави роману

ТЛ: Поняття про реалізм, онєгінську строфу, роман у віршах, соціально-психологічний роман       

1

 

 

50 - 51       

«Онєгін — друг мій, я зазначу...» (Духовний світ головного героя роману — Євгенія Онєгіна)

1

 

 

52

«Тож названо її Тетяна...» (Образ Тетяни Ларіної у романі О. Пушкіна «Євгеній Онєгін»)

1

 

 

53

ПРМ №6. Робота з критичною статтею. Складання тез та порівняльних таблиць

1

 

 

54

Тематична контрольна робота №5 «Творчість О. Пушкіна» Комбіновані завдання.

1

 

 

55

ПЧ №4. Великі таємниці людського життя. (О. Пушкін. Повісті «Заметіль» і «Станційний наглядач»)

1

 

 

56

«Ні, я не Байрон, інший я...»

(Життєвий і творчий шлях М. Лєрмонтова. Мотиви свободи і самотності, песимізм поезії  Лєрмонтова)

1

 

 

57

М. Лєрмонтов. «Герой нашого часу» — морально-психологічний роман. Особливості композиції та її роль у розкритті ідейно-художнього задуму роману. ТЛ: Поняття про морально-психологіч¬ний роман.

1

 

 

58

Максим Максимович — образ «маленької людини» у романі

1

 

 

59 - 60

Герой свого часу. (Образ Печоріна у романі М. Лєрмонтова «Герой нашого часу»)

2

 

 

61

Жіночі образи роману. Романтичні й реалістичні елементи у творі      

1

 

 

62

ПРМ№7. Твір-роздум на літературну тему за романом М. Лєрмонтова «Герой нашого часу»

1

 

 

63

М. Гоголь — російський і український письменник. Вплив української культури на розвиток його творчості. Повість «Шинель» ТЛ: Поняття про «маленьку людину»

1

 

 

64 - 65

Високий гуманізм письменника у зображенні трагічної долі «маленької людини» в повісті «Шинель»

2

 

 

66

Поєднання елементів романтизму і реалізму у повісті М. Гоголя «Шинель» 

1

 

 

67

ПЧ№5. Гіркий сміх великого гуманіста. (Комедія М. Гоголя «Ревізор»)

1

 

 

68

Тематична контрольна робота №6. «Від романтизму до реалізму» Комбіновані завдання.

1

 

 

69 - 70

Узагальнення та систематизація вивченого. Літературний калейдоскоп

1

 

 

                

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024