Тема № 1 «Вступ. Казки народів світу»
|
1
|
Світова література — духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті
|
1
|
1.09.
|
|
2
|
Фольклор, його характерні ознаки. Література і фольклор
|
1
|
3.09.
|
|
3
|
РМ№1. Літературний практикум за жанрами фольклору
|
1
|
8.09.
|
|
4
|
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові), їхні характерні ознаки
|
1
|
10.09.
|
|
5
|
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей
|
1
|
15.09.
|
|
6
|
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки
|
1
|
17.09.
|
|
7
|
Китайська народна казка «Пензлик Маляна»
|
1
|
22.09
|
|
8
|
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож)
|
1
|
24.09
|
|
9
|
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі головного героя віри в перемогу людини над обставинами
|
1
|
29.09.
|
|
10
|
Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця»
|
1
|
1.10.
|
|
11
|
Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Пані Метелиця». Моральні цінності в казці. Т.Л.Антитеза
|
1
|
6.10.
|
|
12
|
ПЧ№1. Брати Якоб та Вільгельм Ґрімм. Казка «Бременські музиканти»
|
1
|
8.10.
|
|
13
|
Контрольна робота № 1 за темою «Вступ. Казки народів світу»( Тестові завдання..
|
1
|
13.10.
|
|
Тема № 2 «Літературні казки. Творчість 0. С. Пушкіна, Г. К, Андерсена, 0. Уайльда»
|
14
|
0. С. Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила»
|
1
|
15.10.
|
|
15
|
0. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів»
|
1
|
20.10.
|
|
16
|
0. С. Пушкін «Казка про мертву царівну і про сімох богатирів». Система образів. Автор
|
1
|
22.10.
|
|
17
|
Г. К. Андерсен «Соловейко»
|
1
|
3.11.
|
|
18
|
Г. К. Андерсен «Соловейко»
|
1
|
5.11.
|
|
19
|
ПЧ№2 Г. К. Андерсен «Снігова королева»
|
1
|
10.11.
|
|
20
|
0. Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка»
|
1
|
12.11.
|
|
21
|
0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їхня Характеристика/Основний конфлікт
|
1
|
17.11
|
|
22
|
0. Уайльд «Хлопчик-зірка». Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя
|
1
|
19.11
|
|
23
|
Контрольна робота №2 за творчістю 0. С. Пушкіна, Г. К. Андерсена, 0. Уайльда Тестоиі завдання.
|
1
|
24.11
|
|
Тема № 3 «Твори Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона про природу»
|
24
|
Дж. Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи...»)
|
1
|
26.11
|
|
25
|
Й. В. Ґете «Нічна пісня подорожнього»
|
1
|
1.12.
|
|
26
|
ВЧ№1 Й. В. Ґете «Нічна пісня подорожнього». Виразне читання напам’ять
|
1
|
3.12.
|
|
27
|
Г. Гейне «Задзвени із глибини...». Утілення краси весняної природи у вірші
|
1
|
8.12.
|
|
28
|
Г. Гейне «Задзвени із глибини...».’ Зв’язок із фольклором
|
1
|
10.12.
|
|
29
|
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо»
|
1
|
15.12.
|
|
З0
|
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи
|
1
|
17.12.
|
|
31
|
Е. Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Утвердження любові до всього живого
|
1
|
20.12.
|
|
32
|
Е, Сетон-Томпсон. Оповідання «Лобо». Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору
|
1
|
22.12.
|
|
33
|
Контрольна робота № 3 за творчістю Дж. Кітса, Й. В. Ґете, Г. Гейне, Е. Сетона- Томпсона (Комбіновані завдання)
|
1
|
24.12 .
|
|
II СЕМЕСТР
|
Тема № 4 «Твори М. Твена, Е. Портер»
|
34
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра»
|
1
|
|
|
35
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Перші почуття
|
1
|
|
|
36
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Світ дітей і світ дорослих у повісті
|
1
|
|
|
37
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн
|
1
|
|
|
38
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення автора до своїх героїв
|
1
|
|
|
39
|
М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору
|
1
|
|
|
40
|
РМ №2 М. Твен «Пригоди Тома Сойєра». Порівняльна характеристика героїв
|
1
|
|
|
41
|
Е. Портер. Роман «Полліанна»
|
1
|
|
|
42
|
Е. Портер «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору
|
1
|
|
|
43
|
Е. Портер «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі
|
1
|
|
-
|
44
|
ПЧ№3 Е. Портер «Полліанна»
|
1
|
|
|
45
|
ПЧ№4 Е. Портер «Поліанна». Полліанна та її друзі (з резервного часу)
|
1
|
|
|
46
|
Е. Портер «Полліанна». Художні засоби розкриття образу Полліанни та її друзів
|
1
|
|
|
47
|
Контрольна робота № 4 за творчістю М. Твена, Е. Портер. Комбіновані завдання.
|
1
|
|
|
Тема № 5 «Твори Л. Керролла, М. І. Цвєтаєвої»
|
48
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Творча історія книги. її зв’язок із біографією письменника та життям Англії вікторіанської доби
|
1
|
|
|
49
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див»
|
1
|
|
|
50
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Образ Аліси, світ ЇЇ уяви і захопливих пригод
|
1
|
|
|
51
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують героїню.
|
1
|
|
|
52
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні
|
1
|
|
|
53
|
Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні
|
1
|
|
|
54
|
РМ№3 Л. Керролл «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови твору
|
1
|
|
|
55
|
М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»
|
1
|
|
|
56
|
М. І. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці:»
|
1
|
|
|
57
|
Контрольна робота N° 5 за творчістю .1 Керролла та М. І. Цвєтаєвої. Тестові завдення.
|
1
|
|
|
Тема № 6 «Сучасна дитяча література, творчість І. Янсон, Р. Дала, П. Маара, узагальнення та систематизація вивченого»
|
58
|
Т. Янсон. Життя і творчість. «Капелюх чарівника»!
|
1
|
|
|
59
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Сюжет твору
|
1
|
|
|
60
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
|
1
|
|
|
61
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Персонажі твору.
|
1
|
|
|
62
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника» утілення в героях твору ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
|
1
|
|
|
63
|
Т. Янсон «Капелюх чарівника». Художні та жанрові особливості твору.
|
1
|
|
|
64
|
ПРМ№4. У колі добрих друзів.
|
1
|
|
|
65
|
ПЧ№5 Р. Дал «Шоколадна фабрика»
|
1
|
|
|
66
|
ПЧ№6 П. Маар «Машина для здійснення бажань» або «Суботик повертається в суботу»
|
1
|
|
|
67
|
У світі мистецтва(літератури і культури)
|
1
|
|
|
68
|
Контрольна робота №6 за творчістю Р. Дала, П. Маара, Т. Янсон. Тестові завдання.
|
1
|
|
|
69
|
Підсумковий урок
|
1
|
|
|
70
|
Повторення та узагальнення за рік зі світової літ-ри.
|
1
|
|
|